Siemianowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa zatrudni osobę do pracy biurowej w Administracji Osiedla. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
przyjmowanie zgłoszeń mieszkańców,
prowadzenie ewidencji rozliczeń z tytułu usług dla mieszkańców,
sporządzanie i prowadzenie ewidencji urządzeń pomiarowych dla potrzeb zasobów mieszkaniowych,
prowadzenie ewidencji składników majątkowych osiedla,
prowadzenie wszelkich analiz typu ekonomicznego.
Oczekujemy:
znajomość MS Office,
sumienności, dokładności, wnikliwości,
dobrej organizacji pracy,
minimum średniego wykształcenia.
Oferujemy:
stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku,
pracę w sympatycznym zespole,
niezbędne narzędzia pracy.
Zgłoszenia prosimy składać na adres e-mail sekretariat@ssm.siemianowice.pl lub w biurze podawczym Zarządu Siemianowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. Bohaterów Westerplatte 20 w Siemianowicach Śląskich.
Klauzulę informacyjną z zakresu ochrony danych osobowych dotyczącą rekrutacji znajdą Państwo na stronie internetowej SSM pod linkiem:
https://ssm.siemianowice.pl/wp-content/uploads/2025/10/Klauzula-informacyjna-RODO-rekrutacyjna.pdf