Siemianowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa zatrudni osobę do pracy biurowej w Administracji Osiedla. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • przyjmowanie zgłoszeń mieszkańców,

  • prowadzenie ewidencji rozliczeń z tytułu usług dla mieszkańców,

  • sporządzanie i prowadzenie ewidencji urządzeń pomiarowych dla potrzeb zasobów mieszkaniowych,

  • prowadzenie ewidencji składników majątkowych osiedla,

  • prowadzenie wszelkich analiz typu ekonomicznego.

Oczekujemy:

  • znajomość MS Office,

  • sumienności, dokładności, wnikliwości,

  • dobrej organizacji pracy,

  • minimum średniego wykształcenia.

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,

  • pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku,

  • pracę w sympatycznym zespole,

  • niezbędne narzędzia pracy.

Zgłoszenia prosimy składać na adres e-mail sekretariat@ssm.siemianowice.pl lub w biurze podawczym Zarządu Siemianowickiej Spółdzielni Mieszkaniowej przy ul. Bohaterów Westerplatte 20 w Siemianowicach Śląskich.

Klauzulę informacyjną z zakresu ochrony danych osobowych dotyczącą rekrutacji znajdą Państwo na stronie internetowej SSM pod linkiem:
https://ssm.siemianowice.pl/wp-content/uploads/2025/10/Klauzula-informacyjna-RODO-rekrutacyjna.pdf